lista alfabética de periódicoslista por assuntopesquisa de títulos índice de autoresíndice de assuntos
Coleção da biblioteca

Base de dados : article
Pesquisa : ALCANTARA-PILAR, JUAN MIGUEL [Autor]
Referências encontradas : 4 [refinar]
Mostrando: 1 .. 4   no formato [ISO 690]

página 1 de 1


   1 / 4
seleciona
para imprimir
 López, María Eugenia Rodríguez, Alcántara-Pilar, Juan Miguel and Barrio-García, Salvador del Individual cultural values as determinants of the attitudinal process in the restaurant. A different perspective for understanding brand equity formation. TMStudies, Mar 2023, vol.19, no.1, p.49-57. ISSN 2182-8458


   2 / 4
seleciona
para imprimir
 Alcántara-Pilar, Juan Miguel et al. Enhancing consumer attitudes toward a website as a contributing factor in business success. TMStudies, Mar 2018, vol.14, no.1, p.108-116. ISSN 2182-8458


   3 / 4
seleciona
para imprimir
 Crespo-Almendros, Esmeralda, Barrio-García, Salvador Del and Alcántara-Pilar, Juan Miguel What type of online sales promotion do airline users prefer?: Analysis of the moderating role of users’ online experience level. TMStudies, Jan 2015, vol.11, no.1, p.52-61. ISSN 2182-8458


   4 / 4
seleciona
para imprimir
 Alcántara-Pilar, Juan Miguel, Barrio-García, Salvador Del and Crespo-Almendros, Esmeralda Cross-cultural comparison of the relationships among perceived risk online, perceived usability and satisfaction during browsing of a tourist website. TMStudies, Jan 2015, vol.11, no.1, p.15-24. ISSN 2182-8458


página 1 de 1
   


Refinar a pesquisa
  Base de dados : article Formulário avançado   
Pesquisar por : Formulário livre    Formulário básico

    Pesquisar no campo  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/OPAS/OMS - Centro Latino-Americano e do Caribe de Informação em Ciências da Saúde