Case Reports |
| |
| · Livros sensoriais - Ligações entre criação artística e mediação educativa Regatão, José Pedro; Loureiro, Cristina; Angelozzi, Marta; Rita, Vera Coelho; Almeida, Ana Maria; Samagaio, Céu
|
| |
| · Marcas em Tempos COVID-19: Quando os Valores se Sobrepõem a Práticas Publicitárias Dominantes Marques, Maria Gorete Costa; Silvestre, Maria Carminda Bernardes
|
| |
| · Marcas negras en el mercado de la telefonía móvil en España: ¿Nos informan las marcas de quién fabrica los smartphones que venden? Rodríguez, Daniel; Pinillos-Laffon, Alberto
|
| |
| · Do Complexo do Alemão para o mundo: a narrativa da identidade territorial na marca Kurandé Teixeira, Carla; Carvalho, Breno
|
| |
| · An evocative and taste experience in food design. The Design discipline meets starry chef’s competencies for the “Flavours Abecedary” project development. Veneziano, Rosanna; Carlomagno, Michela
|
| |
| · The yachting rule of art Ansaloni, Giuditta Margherita Maria; Bionda, Arianna; Ratti, Andrea
|
| |
| · Location-based Mobile Games for a house museum. Insights from an educational design activity Spallazzo, Davide; Mariani, Ilaria
|
| |
Original Papers |
| |
| · Visagismo como Ferramenta de Branding Pessoal: Desconstruindo Padrões de Beleza Femininos na Sociedade Contemporânea Almeida, Raphaella de
|
| |
| · Consciência poética dos objetos: uma forma de sensibilização estética a partir do objeto surrealista. Portilho, Juliana Labatut
|
| |
Review Papers |
| |
| · O Vermischter Geschmack na obra de Telemann Severiano, Débora Bessa
|
| |
| · “Feeling at home” for people with dementia in care environments: the role of built environment factors. A critical literature review Chen, Jing; Gramegna, Silvia Maria; Biamonti, Alessandro
|
| |
| · Internet Art: Crowdsourcing e a legitimação da arte contemporânea na Web Nogueira, Ilda M. A. Monteiro
|
| |