SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.22 número2Estudo de tradução, adaptação e validação do ASSIST numa amostra de estudantes universitários portuguesesDesvendando o fenômeno bullying nas escolas públicas de Porto Alegre, RS, Brazil índice de autoresíndice de assuntosPesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Journal

Artigo

Indicadores

Links relacionados

  • Não possue artigos similaresSimilares em SciELO

Compartilhar


Revista Portuguesa de Educação

versão impressa ISSN 0871-9187

Resumo

GELATTI, Lilian Schwab  e  PREMAOR, Vânia Ben. The self-evaluation of Tutors’ function at the Undergraduation Course in Distance Pedagogy of a Brazilian University. Rev. Port. de Educação [online]. 2009, vol.22, n.2, pp.219-248. ISSN 0871-9187.

This article describes and analyses the self-evaluation of Tutors’ function at the Undergraduation Course in Distance Pedagogy - PEAD/UFRGS, offered by a Brazilian University. We intended to test, through a study case, the tutors’ performance at this distance course environment, accordingly to the tutors’ guide, and to assess if such procedures enable a better learning.

Palavras-chave : Tutorship; Distance education; Evaluation.

        · resumo em Português | Espanhol     · texto em Português     · Português ( pdf )