SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponiblesvol.12 número4vol.13 número1 índice de autoresíndice de assuntosPesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos   RSS

Observatorio (OBS*)
versão On-line ISSN 1646-5954

 

The co-option of audiences in the attention economy

Sumário
OBS* vol.12 no.spe1 Lisboa set. 2018

 Articles
  
 ·  The co-option of audiences in the attention economy: Introduction
Jorge, Ana; Amaral, Inês; Mathieu, David

        · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  Commodifying the followers or challenging the mainstream?: The two-sided potential of curvy fashion bloggers
Pedroni, Marco; Pofi, Maria Paola

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  What makes a fashion blogger on Instagram?: The Romanian case study
Lungeanu, Monica Ioana; Parisi, Lorenza

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  The food chain of YouTubers: engaging audiences with formats and genres
Himma-Kadakas, Marju; Rajavee, Allan; Orgmets, Maarja-Liis; Eensaar, Linda; Kõuts-Klemm, Ragne

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  ‘I am not being sponsored to say this’: a teen youtuber and her audience negotiate branded content
Jorge, Ana; Marôpo, Lidia; Nunes, Thays

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  Channels produced by LGBT+ YouTubers: gender discourse analysis
Blanco-Ruiz, Marian; Sainz-de-Baranda, Clara

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  New Broadcasting Ecosystem and the Second Screen Phenomenon in Turkey: Case Study on the Serial Insider
Ünal, Sevda; Binark, Mutlu; Çetindağ, Selin

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  
 ·  Book review of Van der Graaf, S. (2018). ComMODify: User creativity at the intersection of commerce and community. London: Palgrave Macmillan
Jorge, Ana

        · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )
  

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons